Friday, December 25, 2020

Bebenang (thread) Tawaran Pelantikan Tetap Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41

Kemaskini maklumat di e-graduan 

1 Disember 2020 hingga 14 Disember 2020

Pada 1/12/2020 hingga 3/12/2020 macam tu, portal e-graduan mengalami gangguan teknikal. Ada juga yang dapat daftar dan log in (mungkin dia buat masa server tak ramai). Jadi, saya pun buat masa portal dah stabil.

Perkara yang penting masa isi e-graduan ni ialah butiran haruslah betul. Jika terdapat kesalahan, calon hendaklah menghantar emel (ada format) atau telefon. Cuma telefon ni pun line busy. Panduan mengisi butiran juga telah disediakan.

Tawaran Pelantikan Tetap Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41

11 Disember 2020 (Jumaat) 

Kami dapat berita gembira. Hebahan keputusan temu duga SPP telah keluar. Bila check, alhamdulilah lulus. Selepas check keputusan, kita perlu klik surat tawaran tersebut dan simpan elok-elok. Lebih baik buat backup.

Antara langkah yang perlu dilakukan ialah:

1. Download surat tawaran

2. Cetak

3. Baca

3. Fahami arahan

Kemudian, dokumen-dokumen yang dinyatakan juga perlu disempurnakan secepat yang mungkin sebab lebih baik siap awal. Nak-nak lagi musim pandemik ni. Jadi, saya share thread atau bebenang perkara yang perlu disiapkan ya.
















      Antasha

26 Disember 2020


No comments:

Post a Comment

CONTOH TEMPLAT RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN (RPH) SEKOLAH RENDAH MUDAH BAGI GURU TERLATIH

السلام عليكم dan salam sejahtera. Ini merupakan contoh templat RPH yang saya gunakan sepanjang saya mengajar. Saya mengajar di sekolah renda...